Интересная информация с сайта
https://aviation-safety.net/database/record.php?id=20160319-0
22:16 FZ981 commences descent from FL360
22:20 FZ981 scheduled time of arrival
22:23 S71159 (an Airbus A319 from Moscow-Domodedovo) lands after it's first approach to runway 22
22:28 U62758 (an Airbus A320 from Khudzhand) lands after it's first approach to runway 22
22:39 FZ981 commences final approach to runway 22 at Rostov Airport
22:42 FZ981 aborts first approach at 1725 ft, 6.7 km short of the runway
22:49 FZ981 reaches 8000 feet and heads towards the northeast of the airport
22:54 SU1166 (a Sukhoi Superjet 100-95B from Moscow-Sheremetyevo) aborts the first approach to runway 22
23:07 SU1166 aborts the second approach to runway 22
23:17 SU1166 aborts the third approach to runway 22
23:20 SU1166 diverts towards Krasnodar
23:20 FZ982 scheduled time of return flight back to Dubai
23:27 FZ981 enters holding pattern at 15000 feet to the southeast of the airport
00:28 FZ981 leaves the holding pattern and descends for a second approach
00:36 FZ981 intercepts the runway 22 localizer at 10 NM from the runway
00:40 FZ981 aborts second approach at 1550 ft, 5.6 km short of the runway
00:41 FZ981 impacts airport terrain after a steep descent from 3975 feet
Перед ними село два рейса S71159 и U62758 после их ухода на второй круг,рейс SU1166 выполнил три попытки в течении часа и ушел в Краснодар.Так же интересно что как и первый так и последующий уход выполнялись без фанатизма и выполнялись в первом случае с 6.7 км высота 600 метров а повторный с удаления 5.6 км и 500 метров высоты соответственно,так что экипаж не рисковал,и что то произошло уже после.....
Так же выложен профиль двух заходов
https://aviation-safety.net/photos/displayphoto.php?id=20160319-0&vnr=2&kind=G