uubb
Местный
ГСС давно уже сдало сотый Суперджет-100. Боинг отстаетГотовится поставка 787-ого В787. Как же быстро они делают самолеты, да ведь, ГСС?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Примечание: This feature may not be available in some browsers.
ГСС давно уже сдало сотый Суперджет-100. Боинг отстаетГотовится поставка 787-ого В787. Как же быстро они делают самолеты, да ведь, ГСС?
... Один клюв, а чуть дальше второй, нарисованный... странное решение...Новая ливрея 789 для Египта:
Может быть не стоит так уж сразу говорить за все 787-9? Насколько я понял проблема у конкретной Таитянской компании , у нас прекрасно перевозят больных со стречерами и кислородом, на 787 есть специальные розетки для подключения медоборудования.....Lack of medivac certification onboard TN 789’s - Airliners.net
www.airliners.netPas de civières médicalisées dans les nouveaux avions d'ATN
PAPEETE, le 5 mai 2019 - Depuis mars et la réception de deux nouveaux avions Boeing 787-9 par Air Tahiti Nui, les évacuations sanitaires vers la France sont devenues plus compliquées. Faute de la certification adéquate, les Dreamliner ne peuvent pas embarquer de civières. Un problème qui doi...www.tahiti-infos.com
787 все еще не сертифицирован для медицинской транспортировки, что вызывает проблемы у пациентов, когда маршрут переходит на 787
Для конкретной компании из Таити возможно ? Повторяю, в моей компании нет абсолютно никаких проблем с транспонтировкой больных на 787.откуда куда? речь про сертификацию EASA для Парижа.
Ну тут и получается проблема из двух частей - надо сертифицировать конкретно эту компоновку под стретчеры (что планируют сделать до июля), и до сентября придется сертифицировать достаточное количество кислорода для двадцатичасового перелета в Париж с промопосадкой в ЛА (что не равно "787 не сертифицирован для медэвака даже на гипотетическом плече "Москва-Питер").откуда куда? речь про сертификацию EASA для Парижа.
In its alert to airlines, Boeing warns that long-term heating can cause the fire switch to stick in the locked position so it can’t be used to release the two fire extinguishers in each engine.
.
“Boeing insists that the risk of an engine fire is very low, and that’s true, but it’s Boeing’s attitude to the risk that has upset us, especially in light of recent B737 Max issues. If the fire switch malfunctions, there’s no manual override to deploy the engine fire extinguishers and therefore no way of putting out a fire, but Boeing says that it’s fine, and the airlines agree. Such is the fear of Boeing’s power that no one dares speak out.”
ordered airlines to check the switch every 30 days.
Read from the cinematographer that was on the shoot. To light the 14 Business class windows from outside, he used 4 x 12Kw Dino Lights 20 feet away from the aircraft. Dino lights are 12 x 1kw lights bunched together, usually to mimic the rays of the sun. They filmed till lunch and that is when they found about the damaged windows. That's when they stopped. His question is very valid, why only 2 windows are damaged, while all 14 windows were lit with the same set of light source?
пугают, что с таким темпом производства в 22 году уже будет избыток.Boeing MAX crisis overshadows other challenges - Leeham News and Analysis
Subscription Required Now open to all Readers. July 29, 2019, © Leeham News: The 737 MAX crisis overshadows everything else right now at Boeing. This includes forward orders, weak customers and production gaps on the 787 line, which... Read Moreleehamnews.com