Новое обновление Soviet Transport

Коллега нашёл ещё информацию про заводы, выпускавших CJ6.

Factory 512 at Changjiang actually closed in the late 1970s for aircraft production. Today mining equipment and motorbikes are produced there.

Looking at the manufacture year given for American, Canadian, Australian and British registered aircraft, it seems clear now that the batch numbers did not repeat for this factory and factory 320 at Hongdu. Hongdu looks to have taken a break from CJ-6 production for circa 9 years, before re-starting after Changjiang closed.

My best guess based upon the highest aircraft known in batch, probably suggests over 2600 have now been built. Batches seem to have been 25/50 and in some cases 90 aircraft.
 
Последнее редактирование:
Реклама
Обновили файлы тут: http://www.oldwings.nl/st/std.htm
Файлы включают все типы, которые входят в нашу базу данных, за исключением Ми-8/17.
Все файлы в формате PDF, итого около 1500 страниц.
All Czech-designed aircraft types (March 2018); Antonov 2 and 3 (Soviet and Polish) (March 2018); Antonov - all models except An-2 (March 2018); Beriev, Myasishchev & Sukhoi (March 2018); All Chinese-designed and license-built aircraft types (March 2018); Ilyushin - all models (March 2018); Kamov - all models (March 2018); Lisunov Li-2 (March 2018); Mil - all models except Mi-8 and Mi-17 (March 2018); All Polish-designed aircraft types (March 2018); Tupolev - all models (including bombers) (March 2018); Yakovlev - all models (March 2018); Remaining Soviet/CIS-built aircraft types (March 2018); Soviet Construction Number Explanations (Version #12, March 2017); Western-built aircraft in Soviet & Eastern Block service (March 2018); Moldovan (ER) Civil Aircraft Register (8 January 2018); Abbreviations, Translations (English-Russian) and Location Codes (March 2018); RF-registered aircraft, includes non-"Soviet Transports" types (June 2017)
 
Micro,
Если есть возможность, поправьте, или внесите пояснения по поводу Ил-76 бортовой 76565 (CCCP-76565) на ST заводской указан как 0033448382, но вот появился документ где заводской указан как 033447382
K08oWIUMdEdjdNt7Sekh3zhF-c8IhjrVjPJdYzC9d_TDip852H1iB6PKDw3SA7RxhjKPmg4i10hycEZVvn9Tyqirmb6fXuGcK6bDP-FEHLyzZWMzAhr3rPveH0kKGsKj

https://diana-mihailova.livejournal.com/1715294.html
 
Если есть возможность, поправьте, или внесите пояснения по поводу Ил-76 бортовой 76565 (CCCP-76565) на ST заводской указан как 0033448382, но вот появился документ где заводской указан как 033447382
Ярослав, проблема в том, что существуют и официальные документы, в которых номер указан как 0033448382... Сделали соответсвующий комментарии в базе данных.
 
Реклама
Реклама
Назад