Під час виконання віражу бортовий технік літака помітив падіння ИКМ правого двигуна з 60 кг/см2 до 35 кг/см2 та загорання лампи «ИМ-24 ЗАТОРМОЖЕН» та одночасним уходом стрілки вольтметра до 2.4В, командир екіпажа доповів КрП, встановив РУД правого двигуна в положення 23о по УПРТ, систему ПРТ правого двигуна було вимкнуто, потім ввімкнено відмова підтвердилась. На висоті кола був запущений двигун РУ19А-300. Виконали захід та посадку без наслідків.
ПРИЧИНА: відмова блока УРТ-24А сер.4.
Вот ставить упрт двигателю где слив на режимы ПМГ не стоит. И в этом положении пытаться убрать слив. Желательно, чтобы давление по ИКМ при максимальном сливе было больше 20. Кстати рекомендуется делать несколько циклов вкл - выкл ПРТ. Основное - держать рабочий режим. Тягу синхронизировать вилкой РУД